تصمیم اولی که به ذهنت میزند، با همه ی جان گرفته میشود ،

تصمیم دوم با عقل ،

و تصمیم سوم با ترس؛

از تصمیم اول که رد شدی باقی ش مزه ای ندارد...

(امیر خانی/ قیدار )

پ ن اول :

گفتنی نیست اما خب اینبار باید بگویم ... همیشه سعی میکنم در درس صداقت نمره بیست بگیرم ،اگرچه درس املایم همیشه ضعیف بوده است.......

پ ن دوم :

شکایت ها همیشه فریاد نمیشوند! برخی پشت سکوت پنهان میشوند ، برخی پشت لبخند و برخی پشت خنده!

نوشته شده توسط پسر انسان در پنجشنبه پانزدهم فروردین ۱۳۹۲ |