تصمیم اولی که به ذهنت میزند، با همه ی جان گرفته میشود ،
تصمیم دوم با عقل ،
و تصمیم سوم با ترس؛
از تصمیم اول که رد شدی باقی ش مزه ای ندارد...
(امیر خانی/ قیدار )
پ ن اول :
گفتنی نیست اما خب اینبار باید بگویم ... همیشه سعی میکنم در درس صداقت نمره بیست بگیرم ،اگرچه درس املایم همیشه ضعیف بوده است.......
پ ن دوم :
شکایت ها همیشه فریاد نمیشوند! برخی پشت سکوت پنهان میشوند ، برخی پشت لبخند و برخی پشت خنده!