تا باران
پسر انسان
الو
یک
دو
سه
آزمایش می کنیم
اینجا مشتری داره هنوز؟!
نوشته شده توسط پسر انسان در دوشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۵
|
درباره وبلاگ
"تا باران"
کلبه ی دلنوشته های باران زده من...
-بعضی احساس ها باید ثبت شوند که اگر قرنی هم گذشت باز هم بوی گرافیت مداد تو را به
همان احساس برساند!
- یا حسین را به ديوار اتاق زندگي مان بچسبانيم که یادمان باشد هر روز عاشورا است...
منوی اصلی
صفحه نخست
پست الکترونیک
آرشیو مطالب
عناوین مطالب وبلاگ
آرشیو مطالب
شهریور ۱۳۹۵
اردیبهشت ۱۳۹۵
مرداد ۱۳۹۴
تیر ۱۳۹۴
اردیبهشت ۱۳۹۴
فروردین ۱۳۹۴
اسفند ۱۳۹۲
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
آذر ۱۳۹۲
آبان ۱۳۹۲
مهر ۱۳۹۲
شهریور ۱۳۹۲
مرداد ۱۳۹۲
تیر ۱۳۹۲
خرداد ۱۳۹۲
اردیبهشت ۱۳۹۲
فروردین ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
شهریور ۱۳۹۱
مرداد ۱۳۹۱
تیر ۱۳۹۱
خرداد ۱۳۹۱
اردیبهشت ۱۳۹۱
فروردین ۱۳۹۱
اسفند ۱۳۹۰
بهمن ۱۳۹۰
پیوندها
لشگریان عشق(وبلاگ دیگرم)
انسانم آرزوست
قدر یک لبخند کوتاه یاد من باش
مردی که گریه کرد
زیباترین هستی
رادیومون
گل سرخ
الاّ(تو)
جای پای او
العبد
نینجای سایبری
Powered By
BLOGFA.COM