این روز ها آسمان حال و هوای حاج ابراهیم همت را دارد. یادواره شهدا برگزار شد... با عشقی از جنس خود حاج ابراهیم.گوشه گوشه اش خاطره شد. بغضی شده بود در دلم  گفتن از حاجی ، بالاخره خواندم از او ،حرف های دلم را هم زدم . مراسم دیشب شکر حق پر نور شد .رزمنده عزیز گفت دوباره دلم پر زد سمت فکه ...حاجی حسینی رزمنده جانباز 60ساله با اخلاص بی مثل چای برای مردم می اورد و پذیرایی میکرد! آخر کار هم ایستاد با اینکه راه خانه اش بسیار دور بود اما وسایل عاریه ای را بار پژو پرشیا اش کرد و رساند به محل مد نظر و  همه را شرمنده خود کرد...حسرت به دلم مانده است که شب شهادت و یا ولادت اسطوره هایمان نور باران باشد و صدایمان به گوش مردم دنیا برسد.اما حیف که امروز اسطوره های ما شده اند آن دسته از فوتبالیست هایی که فسادشان عالم گیر شده است!!! الگو های مان شده اند آن دسته از بازیگرانی که زندگی بدون هرزگی برایشان معنا ندارد. حال دنیا خراب است

حرف دل :

سلام حاج ابراهیم همت ؛

حالمان خوب است اما تو باور نکن....


نوشته شده توسط پسر انسان در پنجشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۱ |